RENDELÉSI INFORMÁCIÓK / MINTATERMÉK

RENDELJETEK NYUGODTAN! HA A KORONAVÍRUS MIATT MÉG NEM BIZTOS AZ IDŐPONTOTOK VAGY A HELYSZÍNETEK. AKKOR SINCS BAJ. A MEGHÍVÓ SZÖVEGÉBEN EZEKET A RÉSZEKET KIPONTOZZUK ÉS AZ ÜRES HELYRE MAJD KÉZZEL BEÍRHATJÁTOK HA MINDEN LEFIXÁLÓDIK. HA OLYAN SZERENCSÉSEK VAGYTOK HOGY MÁR MINDEN LE VAN FOGLALVA ÉS NEM LESZ VÁLTOZÁS, AKKOR TELJES SZÖVEGGEL IS RENDELHETŐK A MEGHÍVÓK! 


A CoViD idején is változatlanul, örömmel gyártunk és teljesítjük rendeléseiteket. A meghívókat és kis ehető köszönetajándékokat tiszta szállítódobozban küldjük, és a dobozon belül celofánozva vannak, a munkákat gumikesztyűben és maszkban végezzük!

MEGRENDELÉS

A www.dreamflowersmeghivok.hu

honlapunkon kiválasztott esküvői meghívókat és terméket e-mailben lehet megrendelni:

12-24 órán belül mindig válaszolunk az e-mailekre, ha nem kaptok választ, küldjétek el ismételten vagy hívjatok telefonon mert mostanában a gmail csinál furcsaságokat!!! HOTMAIL, CITROMAIL, FREEMAIL elavult levelezési rendszerek, ezekről biztos hogy nem jön át hozzánk az e-mail, próbáljátok Gmail-lel!!! 

AZ UTÓBBI IDŐSZAKBAN TÖBBEN JELEZTÉK HOGY NEM TUDJÁK ELKÜLDENI A FENTI E-MAIL CÍMRE A RENDELÉST ( nem tudjuk miért van ez, 12 éve ezzel az e-maillel működünk és szabad tárhely is van a levelezési fiókban) EZÉRT ILYEN ESETEKBEN KÉRJÜK PRÓBÁLJÁTOK MEG A MÁSIK E-MAILÜNKET (ezt is nézzük óránként)!!

dreamflowersdesign2@gmail.com 

 

 

MINIMÁLIS RENDELÉSI DARABSZÁM MEGHÍVÓKNÁL 10 db, CSOKOLÁDÉ KÖSZÖNETAJÁNDÉKOKNÁL 30 db! 

Kérjük rendeléskor az alábbi adatokat elküldeni:

- a termék pontos neve (ahogy a weblapunkon szerepel), ha tudod a termék fotóját is küld át nekünk, biztos ami biztos:)

- termék rendelési kódja és szükséges darabszám

- szállítási és számlázási cím, telefonszám

- egyéb igények: szalag színére vagy termék színére vonatkozóan

- a termékre nyomtatandó szöveg WORD dokumentumban csatolva (nem kell formázni, mi majd megformázzuk)

!!!  Komplett árkalkulációt költség tételek megjelölésével, végösszeggel kizárólag E-MAIL-ben tudunk adni, tehát kizárólag írásban. !!!

- Telefonon nem áll módunkban árajánlatot adni. -

- Név, cím, telefonszám nélküli rendeléseket töröljük rendszerünkből!! -

!!FONTOS!!

Mivel minden meghívónk saját tervezésű ezért a meghívón szereplő grafikával és annak alapanyagával el tudjuk készíteni a menükártyát, ültetőkártyát, ültetési rendet, köszönetajándékokat, asztalszámot, tehát az egész esküvő arculatát!!! 

ÁRAJÁNLAT KÉRÉS:

Nem fogadunk el olyan árajánlat kérést, amelyben nem szerepel az Érdeklődő Neve, Címe, Telefonszáma, az esküvő dátuma, a szóban forgó termék rendelni kívánt darabszáma!!! Az árajánlat nem minősül szerződésnek.

ELKÉSZÍTÉS: A MUNKA NAPTÁRUNK MINDENKORI ÁLLAPOTÁTÓL ÉS TELÍTETTSÉGÉTŐL  FÜGGŐEN kb.

10 munkanap (kifizetéstől számítva)

MINTA TERMÉKEK ELKÉSZÍTÉSE: 2-3 munkanap

ÜGYFÉLSZOLGÁLATUNK

06 (20) 4867035

hétfő-csütörtökig 9:30-tól 16:00-ig

pénteken 9:30-tól 12:00-ig

Ügyfél szolgálatunkat esküvő előtt álló ifjú párok számára vagy baba keresztelős termékekkel kapcsolatban érdeklődő kismamák és kispapák számára tartjuk fenn! Illetve céglogóval ellátott termékeinket cégek számára gyártjuk, saját felhasználásra. Termékeink egyedi tervezésű, szerzői jogi védelem alatt álló termékek, VISZONTELADÓKAT, ESKÜVŐSZERVEZŐKET, KERESKEDŐKET NEM SZOLGÁLUNK KI!! Megkérjük a kedves Ifjú Párokat, tiszteljenek meg bennünket egy személyes levéllel és árajánlat kéréssel, a termékek rendelése nálunk nagyon egyszerű, felesleges kontakt személyt, esküvőszervezőt ezért még jutalékért megbízni.

 ÁREMELÉS:

 A koronavírus miatt a beszállítók -akiktől a papírt, szalagot, festékpatronokat stb. és egyéb alapanyagot rendeljük-, szemrebbenés nélkül emelik az árakat hónapról hónapra. Csak kapkodjuk a fejünket hogy 2 hónap alatt 100-200 Ft.-ot tesznek rá az alapanyagok árára.  Sajnos emiatt mi is arra kényszerülünk hogy időről időre emeljük az árakat. Legközelebbi áremelés és átárazások a honlapon (szerencsére nem minden terméket fog érinteni)

A CoVid -ra tekintettel: 2020. december 1.  

CSOMAGKÜLDÉS ÉS POSTAKÖLTSÉG

Csomagjainkat a Magyar Posta MPL futár szolgálata szállítja ki. 

Kisebb (1,5 cm-nél laposabb) küldeményeket postai úton, - ajánlott küldeményként - tudjuk küldeni.

SZÁLLÍTÁSI DÍJAK - a Magyar Posta mindenkori díjszabása szerint 2020.  június 1-től

Házhoz szállítás: 1980 Ft.- (2 kg-ig) ennél nehezebb csomagok díjai a posta honlapján megtekinthetők.

Postán maradó időgarantált  csomag: 1690 Ft.- (Ebben az esetben személyesen kell befáradni és átvenni a csomagot egy kiválasztott postahivatalban!

Posta Boxba történő szállítás: 1100 Ft.- (Posta Box csomagautomata nem minden településen van, a Posta Boxok listája elérhető a posta honlapján).

Terjedelmes csomagok (pl ültetési rend táblák 50 x70 vagy ennél nagyobbak): postán maradó csomagként 2700 Ft.- vagy házhoz szállítással 3500 Ft.-

 

FIZETÉS

2018. január 2-től kizárólag ELŐRE UTALÁS-os kifizetés után tudjuk legyártani a terméket (legyen szó minta termékről vagy már a végleges rendelésről.) Utánvét, előleg fizetés, részlet fizetés, alkudozgatás sajnos megszűnt az át nem vett,  vagy küldés előtt visszamondott csomagok miatt. Minden termékünk egyedi szöveggel, rengeteg munka óra ráfordítással készül, elutasítás esetén mi nem tudjuk más vevőnek tovább értékesíteni, így nem vállaljuk azt a kockázatot, hogy anyagi kár érjen bennünket. Az alapanyagok nagyon drágák, és beszerzésük sem könnyű. MEGSZERKESZTETT LÁTVÁNYTERVET IS CSAK A TELJES ÖSSZEG KIFIZETÉSE UTÁN ÁLL MÓDUNKBAN E-MAILBEN KÜLDENI. Sajnos nem vállaljuk azt a kockázatot sem, hogy mi ingyen megszerkesztjük a terméket, ráfordítjuk az időt, aztán a vevő legyártatja a tervek alapján mással, vagy otthon megtákolja saját maga...így ezzel mi nem csak az időnket vesztjük el hanem az egyedi és szerzői jogokkal védett grafikáinkat is amiből más cég röhögve húz hasznot. 

-Köszönjük a szíves megértést!-

Az átutaláshoz szükséges adatokat a rendelés vissza igazolásában, e-mailben kapja meg a Vevő. Szeretnénk felhívni a figyelmet, hogy bár nem vagyunk webáruház, de itt is on-line rendelés történik, így a vonatkozó rendelkezések szerint az előre utalásos kifizetésre 3 munkanap áll rendelkezésre. Ennek letelte után az utalás elmaradása esetén jogunkban áll a rendelést stornózni. 

KIFIZETÉS UTÁN E-MAILBEN LÁTVÁNYTERVET KÜLDÜNK!

A rendelés biztonságos, a kifizetés után elküldjük e-mailben a megszerkesztett termék látványtervét, mely egy kinagyítható kép fájl. Ezen le tuja ellenőrizni a Vevő a kért szöveget, és minden információt tehát elkerülhető minden tartalmi és formai hiba.

Csak a Vevő jóváhagyása után lesz nyomtathatóvá nyilvánítva! 

VÁLASZTHATÓ PAPÍR SZÍNEK

Egyszínű meghívóink v. meghívóink dísztokjai, egyes elemei kivitelezhetők más színben is mivel a termékeket teljes egészében mi gyártjuk és tervezzük. Itt láthatjátok a válaszható színeket, ha esetleg megtetszik egy meghívó típus de nem találjátok abban a színben ami nektek álomszínetek lenne. E-mailben beszéljük meg, egyeztessük le, hogyan tudnánk kivitelezni a kért színben!

ÁRAK, KÖLTSÉG SZÁMÍTÁS - NÁLUNK NINCSENEK REJTETT KÖLTSÉG TÉTELEK! 

2020. január 1-től érvényes díjak

Termékeink egyedi, saját gyártású árúcikkek, grafikai-szerkesztési, nyomdai munkálatok,  valamint kézzel történő összeállítás során jönnek létre.

Ezért minden terméknek van szerkesztési és nyomtatási költsége. Ezek a megrendelt darabszámon felül kerülnek felszámításra, természetesen ezek EGYSZERI DÍJAK.

 Az alábbi listán tekinthetők meg ezek a tételek:

MEGHÍVÓK SZERKESZTÉSI ÉS NYOMTATÁSI ALAPDÍJA: 5000 Ft.-

IDEGEN NYELVŰ SZÖVEGEK SZERKESZTÉSE: 1500 Ft.- felár

MENÜKÁRTYÁK SZERKESZTÉSI ÉS NYOMTATÁSI DÍJA: 2500Ft.-

ÜLTETŐKÁRTYÁK EGYENKÉNTI FELÍRATOZÁSI ÉS NYOMTATÁSI DÍJA: 2000 Ft.-

SZALVÉTAGYŰRŰK EGYENKÉNTI FELIRATOZÁSI DÍJA: 1600 Ft.-

KÖSZÖNETAJÁNDÉK DOBOZOK EGYENKÉNTI FELÍRATOZÁSI ÉS NYOMTATÁSI DÍJA: 3000 F.-

KÖSZÖNETAJÁNDÉK CSOKOLÁDÉK (minden méret) FELÍRATOZÁSI ÉS NYOMTATÁSI DÍJA: 2600 Ft.-

KÖSZÖNETAJÁNDÉK NYALÓKÁK, CUKROK, SZAPPANOK, MINI MÉZEK FELÍRATOZÁSI ÉS NY. DÍJA: 2500 Ft.-

TANÚ- ÉS KOSZORÚSLÁNY FELKÉRŐK SZERKESZTÉSI ÉS NYOMTATÁSI DÍJA: 1800 Ft.-

EXTRA SZOLGÁLTATÁSOK:

"SZIMBÓLUMOS IDŐVONAL/Programterv" SZERKESZTÉSE: 3000 Ft.- felár  (azoknál a meghívóknál ahol ilyen grafika nem szerepel alapból a terméken)

SZÍNES FOTÓ NYOMTATÁSI DÍJA: 2500 Ft- felár

FEKETE-FEHÉR FOTÓ NYOMTATÁSI DÍJA: 2000 Ft.- felár

EGYEDI ÁLTALUNK GYÁRTOTT DÍSZBORÍTÉK TERVEZÉS és NEVEKKEL FELIRATOZÁS: 1500 Ft- felár

 

Példaszámítás - egy kis segítség, hogy lásd, hogyan képezzük az árakat: 

Nálunk a végösszeg alapesetben  3 tételből tevődik össze:

Szerkesztési/nyomtatási díj (lásd fentebb) + A megrendelt darabszámú termék ára + Postaköltség

Ha pl. rendelni szeretnél 20 db 650 Ft.-os meghívót és 50 db 220 Ft.-os csokikockát, akkor ilyen árkalkulációt fogunk küldeni e-mailben:

5000 Ft.- meghívók szerkesztési és nyomtatási díja

2600 Ft.- csokik feliratozási és nyomtatási díja

13000 Ft.- a 20 db meghívó ára (20 x 650 Ft.-)

11000 Ft.- az 50 db csoki kösz. ajándék ára (50 x 220 Ft.-)

1780 Ft.- postaköltség (MPL üzleti csomag)

VÉGÖSSZEG: 33380 Ft.- 

Ugye milyen egyszerű!?  

SZÖVEG NÉLKÜLI ÜRES MEGHÍVÓKAT NEM ÁLL MÓDUNKBAN ELKÉSZÍTENI! TERMÉKEINK SAJÁT TERVEZÉSŰEK, SAJÁT ESZKÖZEINKKEL GYÁRTJUK, MINŐSÉGI ALAPANYAGOKBÓL! 

NEM FORGALMAZUNK "aliexpress" KÍNAI MEGHÍVÓKAT és nem készítünk ezekhez kiegészítőket, betétlapokat stb. mert ezeknek a minőségileg erősen kifogásolható kínai termékeknek a "feltuningolása" ellentmond a minőségpolitikánkkal!

MINTA TERMÉK RENDELÉSI LEHETŐSÉG

Termékeinket on-line lehet megrendelni, papírboltot/mintaboltot nem tartunk fenn, ugyanis így nem kell ezek költségeit a termékekre terhelni így nagyon versenyképes áron tudunk a piacon lenni immár 10 éve! Felmerül tehát a kérdés, hogy hogyan tekinthetők meg a termékek. 

A MINTA RENDELÉSI LEHETŐSÉG EZT A CÉLT SZOLGÁLJA!

Minden termékből tudunk mintát küldeni, amennyiben a Vevő előre utalással kifizeti a minta árát és postaköltségét. Mintarendelés esetén szerkesztési és feliratozási díjak még nem kerülnek felszámításra! 

MAXIMUM 2 db MEGHÍVÓ MINTÁT ÉS 2 db KÖSZÖNETAJÁNDÉK V. MENÜKÁRTYA MINTÁT TUDUNK KÜLDENI,

ugyanis termékeink nem raktárkészleten lévő tömeg ill. kész-árú-cikkek, hanem a Vevő igényei szerint legyártott kézműves termékek így elkészítésük nagyon idő igényes, a napi többszáz-darabos megrendelések teljesítése mellett csak a fent említett, egy Vevőre eső  2-2 db minta gyártásra van kapacitásunk.

MINTA RENDELÉSKOR KÉRJÜK AZ ALÁBBI ADATOKAT ELKÜLDENI E-MAIL CÍMÜNKRE:

- minta termék rendelési kódja 

- szállítási és számlázási cím, telefonszám

- egyéb igények: szalag színére vagy termék színére vonatkozóan

- a termékre nyomtatandó szöveg WORD dokumentumban csatolva (nem kell formázni, mi majd megformázzuk)

REKLAMÁCIÓ KEZELÉS

- KIZÁRÓLAG E-MAILBEN FOGADUNK REKLAMÁCIÓT, hogy írásos nyoma maradjon!!!!

Törekszünk a felmerülő problémák mihamarabbi békés úton történő megoldására. Amennyiben szállításkor a termék megsérült vagy meggyűrődik (köszönhetően a szállító cég csomag-dobálásának), kérjük a sérült termék fotóját küldjétek el az e-mail címünkre és kicseréljük. Ez eltarthat pár napig mivel csak postai úton tudjuk küldeni. 

A papír minőségére és kivitelezésre vonatkozóan annyit kérünk, hogy  a meglepetések elkerülése végett rendeljetek minta terméket postai úton, így meg lehet szemlélni milyen alapanyagokból dolgozunk. Ennek bővebb leírása fentebb olvasható.

Pénzt visszatéríteni kizárólag akkor van módunk, ha a teljes csomagot sértetlenül viszza szolgáltatja a vevő. Amíg nem kaptuk vissza, addig nem fizetünk vissza semmilyen összeget!!! 

A szöveg tartami  hibákért felelősséget nem vállalunk. A rendeléskor a teljes összeg kifizetése után látvány tervet küldünk a szövegről e-mailben amit  a vevő le tud ellenőrizni. Jóváhagyása után reklamációt nem áll módunkban elfogadni. Ha a vevő hibájából eleve tartalmi hibásan lett megküldve a szöveg, nem tudunk helyet adni reklamációnak. Ha mi hibáztunk a szerkesztéskor, természtesenen orvosoljuk, újra nyomtatással vagy a fentiek szerint a csomag visszaküldése után vissza térítjük az összeget.

"Furfangos" emberkéknek: A koronavírus miatt rengeteg lagzi marad el illetve olyan is előfordul hogy a vendégek még a meghívó átadása előtt közlik, hogy nem kívánnak részt venni az eseményen. Milyen az "élelmes" emberke...? Mindenféle mondva csinált ürüggyel megpróbálja vissza kapni az árát a feleslegessé vált meghívóknak. Na nálunk ezzel sajnos nem ér célt. Hiába jön azzal hogy "sérült" volt a termék vagy rontgálja meg szándékosan...mi befotózzuk csomagolás előtt a termékeinket, ezzel magunkat védjük. Egyébként is a kézhezvételtől számítva jogszabály szerint 8 munkanapig vagyunk kötelesek reklamáció kezelésre. 

HONLAPUNK LÁTOGATÓI A VILÁG MINDEN PONTJÁRÓL (a mérést 2019. 11. 12-én indítottuk, gyertek minél többen, nézegessétek weblapunkat!):